El servei telefònic de l'112 ha incorporat 9 treballadors nous
- 03 de juliol del 2024

El Govern de les Illes Balears ha incorporat 9 gestors nous al servei d’atenció telefònica d’emergències 112 des del passat mes de març el que, entre altres avantatges, permetrà donar una millor cobertura al dimensionament del servei durant aquest estiu. Aquest increment de personal ha possibilitat aconseguir establir els torns del servei reduint les mobilitzacions de treballadors per part de l’empresa amb relació a l’any anterior. Aquesta manca de gestors presentava, entre altres dificultats, la impossibilitat de mantenir el dimensionament mínim del servei a l’hora de concedir permisos als empleats. La plantilla actual de gestors de sala del SEIB 112 consta de 60 llocs de feina.
La incorporació dels nous treballadors ha permès al SEIB 112 una millor dimensió dels torns de matí, amb una mitja de 8/9 gestors de sala, cosa que permet escometre les possibles replanificacions del servei davant una possible eventualitat amb dues setmanes d’antelació. També ha suposat poder incrementar amb un gestor de sala els torns d’horabaixa, que passen dels 7 de l’any passat als 8 d’enguany, i també dotar d’un gestor més els torns de vespre dels divendres i dissabtes, que han passat de 5 a 6 en l’estiu.
La directora gerent de Gestió d’Emergències de les Illes Balears (GEIBSAU), Aina Sureda, ha posat en valor la incorporació dels nous gestors, ja que «a més de reduir les mobilitzacions de personal amb relació a l’any passat, hem aconseguit prestar un millor servei de cara a la ciutadania».
Post següent
Els nous maquinistes de SFM comencen a prestar servei
- 03 de juliol del 2024